Další hudební recenze...

9. srpna 2010 v 22:31 | Usher |  Recenze CD
uw-site.blog.cz
Myslím, že jestli to takhle půjde dále založím speciální rubriku jen pro mé hudební recenze!:D... Se rád, že se vám předchozí recenze líbila a že ste se mnou skoro všichni souhlasili. To mě velice mile potěšilo. Tak doufám, že to tak bude i nyní :)...

Psal sem ať vy navrhnete, koho bych měl zhodnotit!... Ennie jako jediná dala nějáké návrhy, tak budu dělat to co mi napsala ona!... Naštěstí sem už slyšel všechny tři CD. Možná ještě nakonec přihodím jako bonbónek Sugababes, a když ne teďka, tak určitě příště!... Jejich album Sweet 7 nesmí totiž zůstat bez povšimnutí!... A věřte mi že to bude peprná smršť!:D...

Selena Gomez - Kiss & Tell

Řeknu to upřímně. Selenu sem ještě do nedávna úplně nenáviděl! To sem ještě neslyšel ani jeden song. Prvním songem, který sem z tohoto CD slyšel byl sing Naturally. Tento song mě doopravdy zaujal. Celé album je laděno do podobného stylu jako Naturally, ale přesto jsou tam i spíše rockovější věci a někdy i s tanečními prvky. Považuju tohle CD jak velice povedené. Vše má jedno velké ALE. Tady je tím "ale" to, že je celá deska skoro totálně slitá, stejné zvuky, stejné tóny skoro v každé písničce. Opravdu by to bylo lepší, kdyby alespoň pár písní vybočovalo. Přesto si myslím, že jde o jeden z nejlepších počinů od součastných Disney stars.
Za nejlepší songy z alba rozhodně považuji Naturally, I Won´t Apologize, Falling Down a I Don´t Miss You At All.

Celkové procentuální zhodnocení: 70 %

uw-site.blog.cz
--------------------------------------------------------------------------------------------

Simple Plan - Simple Plan

Toto CD je jedním z mých nejoblíbenějších. Proto nepočítejte z žádnou silnou kritikou. Perfektní zvuk, texty a hlasy. Toto album je jedním z nejúspěšnějších alb roku 2008. Na albu najdete jak typicky "simplanovské" písně tak i skladby, které bych do nich nikdy neřekl. Velice specifická punk-rocková hudba, která se hodí jak pro párty, tak do chvílí nepohody. Přesto i tohle CD má "ale". A to takové, že bych čekal více songů. Přece jen když je na každém jejich albu jen 11 písní, je to dosti málo. A né všechny jsou dokonalé. I když zrovna zde mi žádný song nevadí. Pro ty co Simple Plan neznají, tak plně doporučuji poslechnout.
Zde je pro mě velmi hrozné a problémové určit nejlepší song, proto napíšu své njoblíbenější. Rozhodně doporučuji When I´m Gone, The End, Holding On a What If.

Celkové procentuální zhodnocení: 85 %

uw-site.blog.cz

Ewa Farná - Virtuální

Mladá nadějná česko-polská zpěvačka vydala v září minulého roku své již páté album. Tohle CD je nemastné, neslané. Člověk mu buď příjde na chuť a nebo ho odloží. Rozhodně se Ewě garážový rok u českých fanoušků celkem vyplácí. Přesto si hraje na něco více, než ona sama vůbec je. Přirovnává se k Miley Cyrus. No nevím, ale o tolika fanoušcích se Ewě může jen zdát. A tohle CD to ani nezmění. Ewa bude pořád zasazena do Česko-polského regionu. Muselo by se stát něco přelomového, aby se tohle změnilo. Nicméně na tomto CD najdete, jak už sem psal, písně plné garážového rocku. Přiznávám, že některé písně jsou rytmické, ale jak už to u takových garážovo-rockových alb bývá, je zase slité.
Za nejlepší singly považuji Toužím, Ty si král a Maska(což jsou vlastně i videoklipy).

Celkové procentuální hodnocení: 59 %

uw-site.blog.cz

Sugababes - Sweet 7

Tohle album je dokonalou ukázkou slova průšvih! Tohle CD , už ani vlastně nenazpívaly Sugababes. Žádná z původních členek, už ani ve skupině neúčinkuje. Což vlastně mění skupinu na úplně jinou. Na venek působilo CD velmi hezky a to proto, že byly do éteru poslány jediné nejlepší songy a to About A Girl a Wear My Kiss. A na to také skupina vsadila. Přesto bylo tohle elektricko-popové CD označeno jednou stránkou za Synthetic Plastic-Doll Massacre. Což už mluví za vše. Tohle CD, ať už mám sebevíce tuto skupinu rád je odpadem a hambou. Je to pošpinění dobrého jména skupiny. Dříve za sestavy Keisha, Mutya a Haidi byla každá písnička rozmanitým zážitkem na kterém si člověk pochutnal, každá z děvčat měla jiný tón a styl hlasu, ale teď je to slitý děs. Dnes jako by to zpívala snad jen jedna a půl osoby. Jade a Amelle se slily a Haidi prozměnu skoro nejde slyšet.Věřte mi, tohle CD nestojí ani za držení v ruce, natož o zakoupení. Proto když už Sweet 7, tak jedině stáhnout, poslechnout, odstranit.
Nejlepšími singly jsou jednoznačně Wear My Kiss a About A Girl.

Celkové procentuální hodnocení: 42 %

uw-site.blog.cz