Recenze na Britney, Christinu a Gorillaz!

13. srpna 2010 v 17:36 | Usher |  Recenze CD
uw-site.blog.cz

Jsem zpět se svou dávkou kritiky a pochval... No dneska sem se rozhodl pro Britney a její CD Circus, Gorillaz a pro jejich novinku Plastic Beach a Christinu s jejím Bionic. Myslím, že to bude velice zajímavé!... A také doufám, že se mi recenze povedou a vám, že se budou líbit!:)...

Britney Spears - Circus

Jedna z bezpochyby nejlepších zpěvaček vydala koncem roku 2008 své CD Circus. Tohle album někteří považují za její úžasný vrchol a někteří ho považují za obyčejné nebo divné. Když si tohle CD poslechnete poprvé, jako byste se ocitli někde v Cirkusu. Skutečné cirkusové zvuky v některých skladbách dodávají na atmosféře. Přesto mi tam pár singlů doopravdy nesedí. Mezi těmito skladbami je jednoznačně i hitovka Womanizer, která jako by úplně vybočovala z tohoto alba. Ale přece jen tohle CD není zase až tak dokonalé. Chybí mi na tomto CD vážnější rytmický styl, což Britney skoro vždy měla. Tady na tomto albu, jako by spíše šlo o hravost a zábavu. Opravdu sem byl nadšený písní Blur. Ten text k této písni opravdu nemá chybu. Britney mi příjde jako by byla sfetovaná a opilá. Vlastně tak na mě působí dobrá polovina tohoto alba. Tak nevím, u mě je to padesát na padesát. Je na vás si tohle CD poslechnout a udělat si svůj vlastní obrázek.
Nejlepší skladby CD jsou Blur, Kill The Lights, If You Seek Amy a Womanizer.

Celkové procentuální hodnocení: 71 %

uw-site.blog.cz
------------------------------------------------------------------------------------------

Gorillaz - Plastic Beach

Tato skupina pro mě byla vždycky velikým otazníkem. Proto i tohle CD bylo pro mě jako na houpačce. V jednu chvíli sem byl opravdu nadšený a v tu druhou, už sem se zase hrabal sklamaný v podzemí. Jejich styl je velice originální. Jejich styl bych zařadil někde okolo alternativního rocku, popu a electropopu. Nicméně pokud máte rádi podvodní rytmy, tak tohle je pro vás jako dělané. Je jich zde opravdu spousta, vlastně v každé písničce je nějáký ten zvuk, který tomu dodává šmrnc. Vlastně sem i kvůli těmto zvukům pochopil i název alba. I když je pravda, že na začátku tohoto CD sem si říkal "Co to k sakru je?", ale poté sem pochopil, že tohle CD má jako celek výjímečnou sílu. Některé písně vás nabijí energií, ale ty horší vám ji nevemou, spíše ji jen sklidní. Strašně se mi zalíbila jedna píseň. Ona je taková veselá a srandovní. Jmenuje se Superfast Jellyfish, kdyby na tento song byl v budoucnu klip. Byl bych fakt šťastný. Ze začátku, když si tento singl poslechnete, tak si určitě řeknete "To snad ne!". Ale radím vám si ten song pustit tak pětkrát za sebou a příjde na to, že má fakt něco do sebe. Jako skoro každý song z tohoto alba.
Nejlepšími singly alba jsou podle mého názoru Superflash Jellyfish, On Melancholy Hill a Empire Ants.

Celkové procentuální zhodnocení: 76 %

uw-site.blog.cz

Christina Aguilera - Bionic

Tak tohle album mě nehorázně překvapilo. Nejdříve nepříjemně. Nějak mi zpočátku nezachutnal song Not Myself Tonight. Ale poté co sem ho poslechl pořádně se mi zalíbil tak, že sem si stáhl CD Bionic. Říkal jsem si, že sem možná udělal chybu, ale nakonec sem zjistil, že je tohle CD docela dobrým počinem ve scéně electropopu. Pokud máte rádi "bitch" rytmy, tak vám garantuji, že na tomto albu jich najdete více než dost. Christina nešetřila ani sprostými výrazy a narážkami. A je neuvěřitelné, že i když je z ní zodpovědná matka, tak je pořád stejná jako byla vždy. Divoká, neskrotitelná a drzá. A myslím, že to byl její hlavní plán po desce Back To Basic, kde byla za hodnou soulovo-popovou divu, vrátit se k roli potvory. Ale překvapivě i tohle CD má své mouchy. Je na něm až příliš toho electra. Méně je někdy více - tak tímhle heslem se Christina moc neřídila. Přesto tohle album nabídne skvělou atmosféru na párty a nebo jen tak pro chvíle nudy. A některé písničky mě vážně nehorázně bavily svou hravostí a množstvím zvuků. Ale aby ste si nemysleli, že CD nemá žádné balady. Zapoměl sem totiž dodat, že mi tohle CD příjde, jako by bylo rozdělené na dvě části. Electro-popová diva a nevinná, ale přesto divočejší slečinka.
Zbožňuji písničky My Girls, Vanity, Elastic Love a Not Myself Tonight.

Celkové procentuální hodnocení: 75 %

uw-site.blog.cz