Další várka recenzí (Ashley Tisdale, Green Day, Holki)

25. srpna 2010 v 23:54 | Usher |  Recenze CD
uw-site.blog.cz

Dneska sem si udělal zase čas napsat recenzi... A ještě teďka nemůžu z CD od české skupiny Holki. To byl konec... no nechám to radši na samotnou recenzi. Dále, krom skupiny Holki si posvítím taky na Ashley Tisdale a asi i na Green Day.

Holki - Zkus Zapomenout

No Holki toto CD sice pojmenovaly "Zkus zapomenou", ale věřte mi, že já na tohle CD jen tak nezapomenu. Tohle CD bych nepustil ani svému největšímu nepříteli. Upřímně nebylo by to zase tak špatné, kdyby holčiny nevykradly všechny možné hity. Myslely si asi, že si jejich CD nikdo nekoupí. Což asi stejně nikdo nekoupil, takže jim to vlastně vyšlo. Ale ty songy jsou opravdu přepsané bláboly. Horko těžko jsem hledal něco, co by jen trochu mohlo být nazváno jejich songem a opravdu se jeden či dva songy našly. Ovšem jsou ty nejhorší písně z alba. Já si album stáhl jen proto, že mě zaujala titulní píseň, kterou už teď jen ztěžka přažvýkávám! Skladba "Zkus zapomenout" totiž, jako skoro každá skladba z toho cd, kopíru známou píseň "Pictures Of You" od boybandu The Last Goodnight. Najdou se ale i jiné předělávky. A jedna z těch nejpikantnějších mi příjde předělávka songu "Gotta Go My Own Way" z filmového High School Musical. Nevím jestli se Holkám nechtělo najímat producenty, ale rozhodně to asi měly udělat. Takže si myslím, že by si tohle CD měl poslechnout jen ten, kdo neslyšel originální skladby, jinak by to asi prohodil oknem.
Nejlepšími covery... pardon... songy jsou Zkus zapomenout a Dáma Noci(což jsou mimochodem Aly & AJ - Like Whoa).

Celkové procentuální hodnocení: 32 %

uw-site.blog.cz
--------------------------------------------------------------------------------------

Ashley Tisdale - Guilty Pleasure

Tušíte správně! O tomto CD toho moc špatného neuslyšíte. Ashley mám rád. Tohle její druhá album považuju z celkem dost dobrý počin. Album se řadí do stylu tzv. Tween popu. A ne jak se všichni domnívají, že do rocku nebo popu. To ani omylem. Tohle CD obsahuje docela dost dobrých hitovek, které se bohužel nestačily dostatečně vrýt do přízně fanoušků. Ashley to totiž docela řádně pokopala s propagací tohoto CD. Jako videoklipy jsme měli možnost zhlédnout jen dva songy z 16, což je dosti málo na to, jak je tohle album dobré. Tohle album obsahuje sice ovšednělý styl typu Seleny Gomez nebo Demi Lovato, kterého už je až moc, ale i přesto je celkem líbivé. Mě tohle CD zaujalo hned na první poslech. Cinkavé rytmy smíchané s rockovou kytarou a elektrem se celkem povedlo. Třeba singl Hair, tento singl jsem jako jediný ze začátku opravdu nemusel, ale nedávno sem mu vážně přišel na chuť! Pochopil sem přihlouplé a hravé zvuky v písni. Písně na tomto albu nejsou jen na poslouchání, ale taky na zamyšlení. Album se mi vážně moc líbilo a plně doporučuji. Líbilo se mi až tak moc, že sem si koupil Limitovanou edici, ale o tom už sem kdysy dávno psal!
Nejlepších songů na tomto album je hafo, proto napíšu jen ty své "nej". A těmi jsou například Erase and Rewind, Acting Out, Watcha Waiting For, Crank It Up nebo třeba What If.

Celkové procentuální hodnocení: 76 %

uw-site.blog.cz

Green Day - 21st Cntury Beakdown

Vážně netuším proč, ale prostě tahle skupina nepatří zrovna mezi mé oblíbence. Tuším, že mě příznivci této skupiny asi ukamenují, ale tohle CD mi příjde, jako už u hodně interpretů, celkově dosti slyté. Přesto se dá poslouchat a některé songy mě i bavily. Kombinace elekrické kytary, bubnů a rockových rytmů, asi nikdy nevýjde z módy. Tak si myslím, že je tohle CD typycky rockovou záležitostí. Je ale zajímavé sledovat, jak je se v každém songu snaží skupina obměnit hudbu a někdy se to fakt povede a pak je ten song opravdu dobrým. Jenže takových songů jsem na tomto CD až zase tolik nezaznamenal. Strašně mě zaujal singl "Last Of American Girls". Asi jako jeden z mála mi dal pocit něčeho nového a neokoukaného. Jsou tady samozdřejmě ale i jiné songy, které rozhodně neudělají ostudu. Mám namysli například "Know Your Enemy", "East Jesus Nowhere" nebo třeba "Christian´s Inferno". Prostě je tohle album docela dobrým počinem na scéně rocku, ale pro mě to zase tak dokonalé CD není. Přesto dávám palec nahoru.
Nejlepšími singly jsou podle mě již zmiňované singly Last Of American Girls, Know Your Enemy a East Jasus Nowhere.

Celkové procentuální hodnocení: 62 %

uw-site.blog.cz