Recenze Ne-Yo, Rihanna & Black Eyed Peas

30. listopadu 2010 v 19:49 | Usher |  Recenze CD
uw-site.blog.cz
Po delší době se opět kouknu do světa hudby a doporučím vám pár aktuálních CDček... No možná to ani doporučení nebude... Spíše to bude jen moje ohodnocení CDček, které si můžete koupit :)...

Ani nvm na koho se dneska podívám! Strašně dlouho jsem uvažoval, ale nakonec jsem na něco přišel :D... Dáme si dneska tanečně naladěné Black Eyed Peas, vysluněnou Rihannu a čokolácového králíčka Ne-ya!

Ne-Yo - Libra Scale

Po tomto albu sem dneska šáhl jen tak pro srandu králíkům! Rozhodně bych si ho asi sám o sebe nepustil. Tohle CD dává to nejlepší co dovede hlavně fanouškům r´n´b. Myslím, že ostatní tohle album ani moc neocení. Je tam plno skvělých zvuků, které působí v některých pasážích vážně skvěle. V poslední době se mi zdá, že přibývá pomalých CD na rnb a soul scéně. I když tohle CD není jen o rnb a soulu. Najdete zde také prvky popu. Ale jak už sem naznačil, tak je CD na můj vkus vážně extrémně plahočivé a pomalé! Mezi těmi rychlejšími songy jsem našel ale i v celku svižnou skladbu, která se mi celkem zalíbila a navíc celé CDčko celkem provětrala, protože je trochu v jiném stylu! Mám na mysli skladbu Genuine Only. Pro ty, co hledají na tomto CD něco, na co by se dalo alespoň trochu zatrsat mám taky dobrou zprávu. Asi nejvíce tanečním songem alba je úvodní song Beautiful Monster. Podrtženo, sečteno koupí tohoto CD nic neztratíte, ale ani nezískáte. Prostě průměrné rnb CD.
Za nejlepší songy považuju Crazy Love, Beutiful Monster a Genuine Only.

Celkové procentuální hodnocení: 58%
uw-site.blog.cz
-------------------------------------------------------------------------------------------------

The Black Eyed Peas - The Beginning

Po velice povedeném CD THE END přichází BEP s dalším albem, ale tentokrát docela silně přestřelili. Troufám si říct, že je to jejich nejhorší album. Snažili se přizpůsobit svou hudbu stylu songu I Gotta Feeling, ale to se opravdu nepovedlo. Podle mě se skladby na tomto CD budou líbit zejména fanouškům skupiny. U mě osobně touto deskou BEP vážně klesli na kvalitě. Při vytváření těch monotóních zvuků se sekl nejen Will.I.Am ale i David Guetta, protože tohle je spíše zkouška pro naše hlavy... kdo vydrží nejdéle, tak vyhrává. Každopádně si myslím, že by se BEP neměli snažit co nejvíce zapůsobit na lidi, ale spíše se soustředit na kvalitní hudbu, kterou zde prostě silně postrádám! Upřímně to už bych si radši poslechl všechny CD od Miley Cyrus třikrát po sobě, než poslouchat tohle znovu! Ale musím říct, že přesně něco takového otřesného sem i čekal, podle úvodního songu The Time(Dirty Bit), který se mi vůbec nelíbí! Takže tohle CD doporučuju jen fanouškům a těm co mají rádi taneční, až skoro techno hudbu. Jinak ostatním můžu doporučit maximálně poslech s krabičkou ibalginu v ruce. Hlava vás bude bolet určitě! Ale i přes to, co sem naspal si myslím, že tento rok byly vydána i horší alba!
Nejlepšími songy jsou podle mě Don´t Stop The Music, The Best One Yet a Play It Loud.

Celkové procentuální hodnocení: 41%
uw-site.blog.cz

Rihanna - Loud

Po roce od vydání desky Retarted R vydává Rihanna další CD. Tohle album je laděnodo rnb a dance-popu. V celku proti tomuto CD nic nemám. Není sic Rihanniným nejlepším, ale i přesto jsou zde vážně dost dobré perly, které by neměly padnou v zapomění. Navíc má tohle CD docela dobré zvuky, které jsou vyšperkované o celkem stylové pasáže například v songu Cheers. Pro který Rihanna použila i vokály kanadské zpěvačky Avril Lavigne, které mi do songu ze začátku moc nesedli, ale pak jsem zjistil, že by to bez nich ani nebylo ono. Přes to si myslím, že nadšenci Avril Lavigne budou v celku zuřit. Pokud jste ještě CD neslyšeli a chtěli byste vědět o co jde, tak si stačí poslechnout songy Only Girl a What´s My Name. V tomto stylu je celé CD. Takže pokud se vám tyhle songy nezalíbí, tak rozhodně nedoporučuju ani poslochat celé CD! Ve zkratce je tohle CD prostě docela dost dobrou a vkusnou náloží rnb a pop hudby!
Podle mě je na CD celkem dost povedených songů, ale těmi nejlepšími jsou asi Only Girl, What´s My Name, Love The Way You Lie Part II. a již zmíněný song Cheers(Drink To That).

Celkové procentuální hodnocení: 66%
uw-site.blog.cz