Recenze CD Avril, Ke$ha & J. Lo.

9. března 2011 v 12:51 | Usher |  Recenze CD

Ola.. po páe dnesch, kdy sem si dát naprostý oddech vás znova otravuju :D ... Na dnešek sem si připravil konečně slibované recenze. Tak logicky si vezmu novinkové CD od Avril a Jennifer Lopez, ale dám sem i trochu strašího Cannibala od Ke$hy ;) .. A konečně budu hodnotit také songy. Dneska zhodnotím Chrise Browna a jeho song Yeah 3x a Selenu Gomez & The Scene a jejich Who Says. Je potřeba říct, že songy budou hodnoceny jinak! Písně, které budu hodnotit nebudou dostávat procenta, ale budou dostávat hvězdičky. 5 hvězdiček je největší dosáhnutelný počet! 1 hvězdička je zase nejmenší (logicky :D)... Jooo a ještě jeden song z české dílny(prozměnu ;)) - novinka od Olgy Lounové, Gynekolog Amatér.

Ke$ha - Cannibal
Začínám Keshou, protože její album mám oposlouchané nejvíce. Celkově bych řekl, že asi z dnešních hodnotících CD právě jí mám nejradši! Pokud ještě někdo toto CD neslyšel a tak něják doufá, že se Kesha zklidnila a začala být mírnější, tak bohužel. Musím vás zklamat. Kesha do tohoto CD vložila ještě více sil než do Animal. A je to taky znát. Ale upřímně nelíbí se mi možná až moc velká porce elekrtoniky. Díky bohu, že zrovna ke Keshe to sedí. Ale jinak je to celkem očekávané CD. Podle mě jsou tam clkem očekávané rytmy, které se vám bud zalíbí a nebo je budete nenávidě, ale i v tomto přípedě si budete některé songy zpívat, protože je tam pár songů, které jsou vážně návykové. Já upřímně jsem úplně na větvi ze songu Blow, který se rázem na hudební stránce Last.fm stal jedním z mých nejposlouchanějších. A pak k tomu přišel ten klip, který mě taky doslova ztrhnul. Prostě celkově nemámslov, ale jsem za tohle CD v celku rád. A doporučuju ho hlavně těm, co mají rádi bláznivou hudbu a šílenou Keshu.
Mými nejoblíbenějšími skladbami alba jsou Blow, C U Next Tuesday, We R Who We R a Sleazy.

Celkové procentuální hodnocení: 77%

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jennifer Lopez - LOVE?
Kdybych měl hodnotit na základě úvodního singlu, který J.Lo. nazpívala s Pitbullem, tak by to byla opravdu velká slabota. J.Lo. už není to co bývala. Stejně jako Britney se hodila do jiného stylu aby se zalíbila! Celově můžu říct, že ani Jennifer už nepatří k popové scéně ale od tohoto CD bude zapisována k dance scéně. Je sice fakt, že popové manýry se tam najdou, ale už tomu CD tak nevládnou. Ale zase se tam najde i nějáké to RnB. Prostě sám nevím no... Mám o tomto CD hodně smíšené pocity. I když oficiálně album ještě nevyšlo, tak na torrentech už je celkem dlouho, což mě rozsmálo, na to, že CD vychází za měsíc, tak už je i v největší kvalitě! :D Ale zpět k CD. Čekal jsem prostě něco více. Něco monstrózního, něco čeho jsem se naprosto nedočkal, tak dlouho sme čekali a nakonec z toho vyšlo tohle. Řekl bych, že by se nad sebou měla J.Lo. zamyslet. Je sice fakt, že čím dál tím více lidí přechází na tento dance styl, který je vhodný hlavně na taneční parket, ale i tak se nemusela měnit. Jen tak ztěží si vzpomínám na skvělé skladby Get Right, Do It Well a nebo Play. Tak nic takového na tomto CD asi nenajdete. Ale je fakt, že i tady jsem si našel svou hvězdu v ohni. Je jí singl Everybody´s Girl, terý mě vážně chytl :) Ani jsem nečekal, že se mi něco z toho CD zalíbí. Tohle CD prostě doporučuju těm, co rádi tančí, maj rádi svižnější rytmi a taky zarytým fanouškům Jennifer, ti tohle CD asi ocení nejvíce!
Tak mě osobně se nejvíce líbí skladby Everybody´s Girl, Loubotins a nebýt některých songů, tak si myslím, že by to CD bylo hodně dobré(vím, že si protiřečím, ale prostě když pominu to, že už to není zkutečná J.Lo., tak se to CD v celku dá ;))

Celkové procentuální hodnocení: 68%

Avril Lavigne - Goodbye Lullaby
Nechci být za kata, ale tohle album mě zklamalo. Ale celkový dojem je nemastný neslaný. Věřím, že pro fanoušky Avril je thle CD výborné jako každé, ale jak říkám, mě tohle CD moc nedalo. Ale myslím, že je to díky tomu, že mě hodně zmátl song What The Hell, který je tak dobrý až se na to CD ani nehodí. Protože je to hlavní skladba, tak sem si myslel, že celé album bude v obdobném styl. Omyl! Avril vypustila jako první nejrychlejší song. Ale na albu najdete i rychlé kousky, to si zase nemyslete, že ne, ale prostě jde poznat, že je tohle CD tak trochu tvořeno i smutkem. Polovina skladeb totiž vznikla po rozchodu s Deryckem. Ale zase je sranda pozorovat, že polovinu songů produkoval pro Avril sám Deryck :D ... No budiš. Na tomto cedlu najdete krom rockových kytar i zvuky piána a podobných nástrojů, které zase tak divoké nejsou. Mě docela zaujaly songy I Love You a Not Enough, které se mi zdají být hodně dobré. Já si ale myslím, že pro fanoušky jsou těmi největšími hity asi Smile a Push. Mě ještě překvapil singl Stop Standing There, protože ty country zvuky v tom jsou hodně nečekané a dodávají písni celkem dobrou hloubku. Je sice fakt, že je tohle CD podle mě slabší, ale ne v celkovém měřítku. Jen v diskografii Avril, protože v celkové výskedku je na tom tohle album docela v pohodě. I když je fakt, že si na tomto albu hodně smlsli kritici, kteří tohle CD doslova odrovnali - nejlepším výsledkem je počet třech hvězd u Allmusic. Jinak to jde silně z kopce!
Mými nejoblíbenějšími singly z desky jsou What The Hell, I Love You, Not Enough a taky prodloužená Alice, za kterou jsem nesmírně vděčný.

Celkové procentuální hodnocení: 67%

Hodnocení songů:

Chris Brown - Yeah 3x
Upřímně tento song je v současné době asi jedním z mých nejposlouchanějších. V USA vyšel už v říjnu k nám se dostal ze spožděním ale mě vážnězaujal. Hravá hudba mě strašně baví. A ani mě nevadí že to zpívá ta mlátička Rihann :D ... V celku dost povedený song a myslím, že kdyby Chris vytvořil celé album v tomto stylu, tak by se to mohlo i hodně líbit :)... Ale je to jen můj názor ;)

**** (hodnocení: 4 hvězdičky z 5)

Olga Lounová - Gynekolog Amatér
Tak takováhle česká písnička tady opravdu dlouho nebyla (Ironie :D) ... Je to úplně obyčejný popový song, který se ovšem silně návykový. Nikdy bych si nemyslel, že něco takovéh se mi bude líbit, ale jsem rád, že to neposlouchám pořád :D To bych asi zešílel... Celkové provedení není špatné a jde poznat, že na tomto singlu spolupracoval i přítel Olgy Xindl X, protože tam jsou přímo umístěné zvuky, které mám zafixované z jeho songů...

*** (honocení: 3 hvězdičky z 5)

Selena Gomez & The Scene - Who Says
Noo... asi jsem čekal více. Selena zase mění styl. Z úžasnéně vystylované A Year Without Rain, kde vládl dance-pop se Sel hodila na čistě popovou scénu. Je to škoda, protože myslím, že dance-pop jí v celku hodně slušel a navíc měla i dobré hodnocení kritiků, i když je pravda, že kritikům se nejvíce líbila se svým prvním albem Kiss N Tell. Tak jsem zvědav jaké bude celé CD, které výjde již za pár měsíců.

*** (honocení: 3 hvězdičky z 5)

To je pro dnešek všechno... Tento článek sem psal zase hooodně dlouho, tak doufám, e tomu budou odpovídat i vaše komentáře a znova vám musím připomenout, že tohle co tady píšu jsou mé POCITY A MYŠLENKY na hodnocenou hudbu. Příště se kouknu na Britney a podobné :D... ale to nejdříve budu muset počkat až to CD výjde... Tak se mějte...