Exkluzivní recenze: Lady Gaga - Born This Way

7. června 2011 v 23:29 | Usher |  Recenze CD
Strašně dlouho tady nebyla žádná recenze. No vlastně to je už dva měsíce, bez pár dnů. Minulá recenze byla na CD Famme Fatale od Britney. Dnes bude řeč o stejně velké megastar, nebo možná ještě větší star Lady Gaga. je neuvěřitelné, že dokázala za jeden jediný měsíc její deska Born This Way kralovat hned v patnácti státech! Fakt neuvěřitelné! ... No řekl jsem si tedy, že udělám recenzi. Album jsem slyšel hned co vyšlo, ještě pár dní před ofifiálním datem vydání bylo na netu, tak jsem toho využil. No a recenze je zde... Ale nečekejte nic estra... Nejsem z fanklubu Gagafan ale...

No hned na začátek začněme obalem. Co to sakra... kde je něco hezké, co by upoutalo? Nikde nic... Jen Gaga, která postupně přechází do motorky... Vysvětlí mi to někdo? Nebo to radši nechcu vědět. Cover je prostě fakt hnusný! Líbí se mi jen ten, co je na deluxe edici. Ale i ten by se dal vylepšit! Hmm... a tedka asi rozbor hudby no.. Asi začnu u Madonny.. jo aha.. ono to je Born This Way a ne Express Yourself, pardon. Vlastně se mi zdá, že si Gaga vůbec nedělala starosti a inspirace Madonny se jí zrovna zde celkem solidně vyplatila. No budiš Born This Way není zrovna nejhorší singl. Dokonce je i hodně chytlavý a celkem rychle zapamatovatelný. Ten se fakt povedl... Po chvilce jsem si asi řekl, že to je tak asi všechno. Ale nebudu zase tak zlý. Jsou tam fakt dobré songy. Ale na druhou stranu tam jsou i šílené průsery, které již nikdy nechcu slyšet! Americano.. no sice Gaga ukazuje, že umí zpívat, ale jinak je ten song opravdu poděs! Can't Be Tamed od Cyrus v bleděmodrém! Government Hooker je ukázkou, jak to nemá vypadat. Tento ong je opravdu jak ze zlého snu. Nic se mi na něm nelíbí! Opravdu nic! Ale nebojte jsou na tom CD i dobré songy.. Mezi ně ale rozhodně nepatří ten německý poděs Scheibe! Ten song je opravdu na hovno! Celkem mě zklamal i song Bloody Mary, který byl ještě takový i normální, dokud se ke konci songu nezačalo pořád opakovat dam dam dam... už mi to lezlo na nervy! Fakt dost! Pokud si chcete užít fakt hodně elektroniky tak na tomto CD doporučuju Bad Kids, tam se tou elektronikou doslova ožerete. Ale pozor, patří to mezi ty lepší písně! Písně o jednorožcích jsou vždy pohádkové... i tady v Highway Unicorn tomu není jinak. je to tak otravné, až se mi to líbí. Většinou se mi taky líbí písně, kde vystupuje klavír, a to jakýmkoli způsobem, ale u songu You And I jsem to prostě nevydýchal! Nedalo se to! Je to strašně dlouhý a nudný song! Fakt že jo! Electric Chapel není nic extra song, ale rozhodně taky neurazí. Jsou tam i fajn rockové kytary, kreré jsou zrovna v tom songu celkem na místě. :D Co říci k Heavy Metal Lover? Snad jen, že je to děs. Sbohem! Song Hair mě i přes některé fakt hrozné zvuky celkem zaujal, není to tak, že by jsem ho poslouchal pořád, ale pokud ho ještě někdy uslyším, tak mi to asi vadit nebude. (Ale některé zvuky jsou tam opravd opravdu hrozné!) A podle mého je rozhodně nejlepším singlem na albu The Edge Of Glory. Song, který se netváří moc vznešeně a přitom by měl být! Je opravdu povedený. To je snad jediný song, který bych si z tohoto CD dal do svého playlistu. Je to fakt vkusné a má všechny předpoklady k tomu, aby z něj byl hit! Singl Judas, který spatřil světlo světa i v podobě videa mi celkem sednul. Hodně lidí tento song odsuzuje a říká, že je opravdu hrozný. Mě se ovšem hravý a karnevalový refrén opravdu líbí i s tím otravným opakováním slova Judas. Ale je fakt, že v té elektro části je mi vždy velmi špatně.. Nezní to totiž moc dobře! Vůbec! No a poslední song na který jsem málem zapoměl je song Marry The Night. Je hezký, ale pro mě celkem nevýrazný. Přesto ho považuju za jeden z nejlepších ssongů z alba!
Nikdy jsem nebyl velkým fanouškem Gagy. Je fakt, že Telephone nebo třeba Lovegame se mi fakt hodně líbily, ale přiznejme si, že Born This Way u The Fame neleželo ani omylem! Je to úplně jiný styl hudby... Po dlouhém uvažování kolik procent dát jsem se konečně rozmyslel. Možná budete překvapeni, možná ne!

Celkové procentuální hodnocení: 65%

Proč tolik? Nebo proč tak málo? Musel jsem zvážit všechny songy a pak to vše zprůměrovat. A když tak nad tím uvažuju, tak to samé jsem měl udělat i s Famme Fatale od Britney, pak by totiž nikdy nedostala těch 80% co jsem jí dal! NIKDY! No bohužel... Každopádně si myslím, že poslechnutím songů Marry The Night, The Edge Of Glory a Hair si nezkazíte chutové pohárky! ;)

Jako další recenzi můžete čekat asi Simple Plan, Beyoncé nebo Selenu. Vše mi totiž vychází jen z rozmezím několika dnů! Ale až ke konci měsíce... No do té doby se můžete kochat touto Gagarecenzí... A uvažuju nad tou recenzí k filmu Lomonade Mouth, ale tu už asi dneska dělat nedubu! Ten film byl s mou dnešní náladou zařval! :D FAKT!