Exkluzivní recenze: Demi Lovato - Unbroken

18. září 2011 v 16:49 | Usher |  Recenze CD
Po opravdu dlouhé době další recenze. Předem se omlouvám za pravopisné chyby,ale většinou po sobě články ani nečtu. Je to všechno psáno v rychlosti. No dneska si posvítím na novinkovou Demi Lovato. Docela jsem se na ní těšil a to i přes to, že se mi singl Skyscraper vůbec nelíbí. No uvidíme, jak dopadne v mé recenzi. Ale po letmém poslechnutí CD přichází na řadu důsledné poslechnutí ro tuto rcenzi. A něco mi silně říká, že to dopadne fakt dobře.

Hned na úvod musím říct, že Demi změnila styl, po dvou pop-rockových CD zvolila moderní alternativu dance-popu s kapkou RnB - což je má nejoblíbenější kombinace. A teď song za songem projdu poctivě celé CD. A je podstatné zmíni, že vnímám hlavně hudbu. Texty jsou u mě vedlejším faktorem, hlavně u těchto interpretů, kteří si je stejně nepíšou.

All Night Long (feat. Timbaland & Missy Elliot) - 92%
Tak díky tomuto songu jsem si stáhnul celé CD. Je to neuvěřitelné, jak jeden song může změnit pohled na celé album. Po prvním poslechnutí Skyscraper jsem si byl jist, že po nové Demi ani nešáhnu, ale po náhodném poslechnutí songu All Night Long jsem se doslova rozzářil. Timbaland jako producent zde fakt zazařil. Fakt moc moc dobré. Dobré je asi slabé slovo. Drsná hudba + Pokus o drsný hlas + Timbalandova hudba + Missy Elliot = úžasný zážitek.

Who's That Boy (feat. Dev) - 74%
Tak tohoto jsem se přímo lekl. Co to sakra... Hip-Hop?! :D Ale když začala zpívat Demi, tak se mi ulevilo. Hip-hop mám rád, ale z úst někoho, kdo to umí.. což Demi moc není.. Pak ten hravý rytmus. Chvilku jsem uvažoval, hmm.. něco mi to připomíná, ale neva. Není to vůbec zlé. Ba naopak. Akorát mi to teda extrémně připomíná styl RnB zpěvačky Jojo. Jinak fajn hravé tóny.

You're My Only Shorty (feat. Iayz) - 97%
Tak tohle mi padlo do noty už po prvním cinknutí těch cukrářských zvonečků! :D Kreativita zde zvítězila nad moderními rytmi. Vlastně tady spolu kráčí ruku v ruce. Tento song je hodně vymazlený.. Mě osobně nadchnul. A fakt dost! :D

Together (feat. Jason Dërulo) - 99%
Může mi sakra někdo vysvětlit, proč místo Skyscraper nebylo jako první singl tohle?! O hodně lepší song!!! Ani se nedá popsat jak moc se mi líbí rytmus a melodie. Opravdu hudební bomba pro mé uši. Fakt hodně dobrý song. A i v těch "uvolněnějších" částech songu jsem se nenudil. Něco mi říká, že tohle určitě bude singl.. A pokud ne, tak jí prokleju! :D
Hodnocení tohoto songu je naproto jasné...

Lightweight - 85%
Záživnější předskokan singlu Skyscraper, teda tak jsem tento song vnímal po celou dobu poslechu. Stupnující se melodie, ale dodává dobrý pocit a od druhé minuty se mi ten song sakra hodně líbil. Zase další song, který mohl být místo Skyscraper. Nezbavím se prostě pocitu, že Demi jako první vypustila nejnudnější song na albu. A v téhle písničce se mi fakt líbí hravé tóny houslí.. takové uvolnující. Myslím, že tohle bude na živo opravdu velkolepý zážitek. Pokud to Demi zazpívá dobře, v čem asi nebude moc problém. Přece jen je o pár tříd výše než Selena a Miley!

Unbroken - 80%
Oh! Magicky elektronický začátek. Jo, tohle se mi bude líbit.. Melodie, která padá a vznáší se zároveň. Trochu méně autotune a bylo by to o kapku lepší. Přece jen Demi ten autotune moc nepotřebuje. Dobře.. refrén je čistá elektronika.. No.. sloky se mi fakt líbí. Ale refrén kapku sklamal.. Ale nekazí to nic v celkovém názoru na písničku. Myslím, že Demi neudělala žádnou chybu s pojmenováním alba právě po tomto songu.

Fix A Heart - 67%
Další potencionální balada, která zní zase lépe než Skyscraper. Já ji něco za volbu pilotního songu otřískám o hlavu, fakt! :D Hezká pomalá písnička, která neurazí. Myslím, že mě bude stačit slyšet jí jen párkrát, něják extra mě neoslovila. Ale neříkám, že je to špatné, to ne!

Hold Up - 83%
Jako na houpačce... pomalý song, rychlý song a pořád dokola. Tento song jen potvrzuje pravdu, že rychlé tempo je někdy až moc rychlé.. Nestíhám vnímat Demi a hudbu zároveň. Ale i přesto se mi to líbí. A ten hravý rytmus přímo žeru! :D A ty skřeky.. pání.. Demi musela asi hodně do výšek. No upřímně si myslím, že jestli tohle bude někdy zpívat na živo, tak to nebude na konci koncertu, poněvač by se definitivně připravila o hlas! Je to super.

Mistake -90%
Ho.. další rychlý song.. omyl! Na začátku rychlé tempo, které skokem přejde v pomalý song, který i tak nese pružnější tóny. Elektronická balada. Tak to slyším prvně.. teda v takovém provedení. To se mi líbí! Opravdu vymakaný a vymazlený song.. Bohužel se ani na tomto songu Demi nepodílela. Ta má na starost jen texty ke čtyřem songům, kde je jen spoluautorkou. Hmm.. něco mi říká, že ta rocková kytara ve třičtvrtě songu nebyla zapotřebí, i když nezkazila dojem celého songu.

Give Your Heart a Break - 85%
Housličky, které mi silně připomínají singl švédské Agnes ze songu Release Me se mi zde líbí. A myslím, že celkově je tento song poskláddán z několika songů. Slyším tam i Paparazzi od Gagy! :D Ne, nejsem blázen! Refrén je prostě úžasný.. ale i tak mi prostě překáží celkový fakt, že mi to připomíná asi 10 dalších songů! No bohužel.. Dneska je kopírovaní opravdu v kurzu.

Skyscraper - 45%
Ne.. ještě do teď jsem tomuto songu opravdu nepřišel na chuť a myslím, že se ani nic nezmění. Nejnudnější song na albu bezpochyb! Song, kterým se Demi chtěla s fanoušků podělit o zdrcující storry... No kdyby to tak bylo, tak by to alespon napsala ona. Ale ona na tom nenapsala ani slovo! Takže zdar... Dobře.. Budu vnímat i hudbu, která se docelá dá, když se rozjede. Ale opravdu ty skřeky, co Demi vydává nejsou to, co bych chtěl slyšet. Dojemné? ANO! Kreativní? ANO!(Ne díky Demi ovšem) Nudné? ANO!!! To hodnocení dávám alespon za hudbu...

In Real Life - 96%
Avril? Aha.. ne Demi :D WTH.. Jo, přesně What the hell mi připoměl začátek songu. Ale za použití podobných zvuků Demi nemůže. Oh, ale jinak dost brutální RnB song s Deminým popovým hlasem. Tohle se mi líbí .. Čerstvé.. provonané a silně omotivní.. Gospel je extrémně dobrá volba pro tento song! No u mě tento song aspiruje na jeden z nejlepších z tohoto alba. Ten rytmus je božšký!

My Love Is Like a Star - 78%
Skyscraper podruhé.(klap) .. Dobře je to pomalé, ale i tak to ve mě zanechává o hodně lepší a silnější zážitek než již zminovaný "hit". Od třičtvtě songu mám pocit, že jsem na nějákém soulovém koncertě. Hmm.. ono je fakt docela fajn.

For the Love of a Daughter - 80%
Jeden ze songů, na kterém se podílela i Demi. To ovšem nezaručuje, že se mi to bude líbit. Ale líbí se mi to. Od nabírané melodie až přes skřeky, které si zde Demi taky nenechala ujít. Lépe sladěné než v předchozí pomalé baladě. Pomalý song s rockovýma kytarama, no aby se nám ještě Demi nevrátila ke starému stylu. Nebylo by mi to prosti srsti, ale styl tohoto alba se mi líbí více než u předchozích alb.

Skyscraper (Wizz Dumb Remix) - 65%
Jen málokdy se stane, že je remix lepší než originální song. Tady se to stalo. Takhle to mělo znít v originále a bylo by to o hodně záživnější! Bohužel i zde mi ale vadí skřeky vypouštěné Demi. Ale ta melodie je fakt povedenější a hlavně se k songu hodí lépe! Možná že bych zde i klidně oželil hlas Demi. :D Ano, líbí se mi to..

Obal CD - 70% (hezká fotka, nudný font)

K celkovému hodnocení musím říct hlavně jedno! Kdo na tohle CD řekne něco hodně negativního, tak je strašně nudný, úzkoprsý a strašně staromódní. Ok, beru to u těch, co poslouchají třeba metal nebo lidovky. Ale v tom případě by to ani poslouchat neměli! ;) Každopádně je to fakt podařené album! Pff... Born This Way - jdi se zahrabat... Ono to jde i jinak!

Celkové procentuální hodnocení: 87%

(nebýt Skyscraper, tak by to přesáhlo 90%!)

Doufám, že mě zase nezničíte svými obranými komentáři na Skyscraper. Já už k tomu totiž svoje řekl! Jinak doufám, že se alespon trochu shodneme :)