Recenze: Demi Lovato - Confident

18. října 2015 v 17:01 | Usher |  Recenze CD
A je to tady. Dokopal jsem se k poslechu nového alba Demi Lovato... tak vejdi a neuškoď. :D Snad to bude dobrý a bude o co stát. ;) tady to asi narozdíl od Seleny pojedu v zajeté tradici, song po songu. ;)

Confident
Úvodní song, který mě vážně zaujal na první dobrou. Energický ale docela násilně zvolený song. Mě se líbí, ostatní si musíte rozmyslet sami. :D Energii to má, náboj taky... ale je to možná až MOC!

Cool for the Summer
Tento song není úplně průser. Ale není to ani to, co bych od Demi chtěl... takový hitový rádiový track, který vyplní hluchý prostor, ale absolutně to není písnička, ze které bych se po*ral, díky její kvalitě... to ani náhodou. Nenadchne, ale ani nenaštve. Prostě průměr... A jelikož to do nás masírují rádia a tv ze všech stran, přijdeme tomu na chuť.

One Ways
Co to slyším za hlas. :O ... Tyjo! Energie jako kráva už od úplného začátku. No, od refrénu jsem čekal trochu více, ale rozhodně o dost lepší než CFTS! Tyjo, ke konci je to brutálně sklidněno. Tempo se zpomalilo... ale má to grády. Připomíná mi to Aguileru. Taky se snaží hlasem dostat až do nebe. :D

For You
Zase to začíná klidně, ale věřím, že se to... Ano, ani jsem to nedopsal. :D Rozjelo se to. Tyjo! (tohle překvapující "Tyjo" tady bude ještě hodněkrát! :D) Tohle je hodně styl alba Unbroken, ale fakt hodně. A já psal, že Selena byla lepší... taková sračka. :D Ty výšky, co tady Demi předvádí by Selena nedela ani s autotunem. Jéé, ten song je čím dál tím lepší. Pomalý, ale zároveň rychlý. Tvrdý, ale zároveň osobitý a měkký. Dost dobrý! Tady odvedli všichni dobrou práci.

Stone Cold
Že by první skutečná balada. Vypadá to na to... kolíbavý rytmus, který drží hlas Demi... Tyjo! (:DD) ta to jede! Nemám rád pomalé balady, vážně ne... ale tohle je minimalistická dokonalost. Ty refrény! Tyvoleee :O To album bude asi to nejlepší, od Demi! Pokud máte rádi tu starou melodickou Demi, bez třískání typu CFTS, tak tohle je song pro vás. Možná se budete nudit - ne, to nejde... Nudit se nebudete. Její hlas tomu dává určitý... ( :O Tak teď byl ten nejostřejší tón, co jsem od ní kdy slyšet) ... styl.

Kingdom Come
Tohle zase začíná dobře! :D Víte, už mě to ani nepřekvapuje... Zaposlouchal jsem se do toho, takže jsem zapomněl psát. Ten refrén byl trochu zvláštní, ale v dobrém slova smyslu. Úplně nechápu ty výkyvy toho hlasu. :D Úplně mě to učarovalo! :D Tyjo, kam se hrabe album "DEMI" :D V každé písníčce to fakt hlasově rozbalila... prozatím. Proboha, jediná vada je tady! Iggy Azalea. -_-' To už si nemohla poznat nikoho horšího. :D Tu pasáž bych vyhodil, je tam zbytečná. Úplně! Ale jinak aspirant na další singl. ;)

Waitin For You
Opravdu uvažuji nad tím, proč dala na tuhle desku ty první dva tracky. :D Nehodí se tu. Fakt ne... je to celé naprosto jiné. Tahle balada je nenápadná, ale ok, tohle je takový pomalejší Confident, bez zbytečných zatáček a tvrdých zvuků.
Proboha, zase nějaký zbytečný featuring. I když tady se to hodí... Bože, tento song je tak tmavý a temný! To se mi líbí! :D

(Opravdu jsem čekal, že to bude sračka a že to totálně zkritizuji... a zatím je to snad to nejlepší, co kdy Demi ukázala! :D)

Wildfire
Že by světlá chvilka? Jééé... to se mi taky líbí. :D Ty cinkavé zvuky! Toto chtělo moje tělo! (mé uši :D)... Velice příjemná balada. Ale ten hlas, je jak břitva... ostrý a zároveň přímý a z těch výšek vás nebolí hlava... ne jako u Seleny. :D Jestli bude nějaká balada singl, bude to tohle! :D Ty refrény jsou tak silné a emotivní... obávám se, že na živo bude mít s tímto songem Demi totální problém. Ale zní to vážně dobře! Znovu připomínám, že předchozí alba tohle zahrabalo hluboko do země. Není to sice rock z Here We Go Again, ani pop Unbroken a ani rozjuchaný dance pop z DEMI, ale je to něco úplně jiného. Teda... ne úplně. Nejblíže to má k Unbroken.

Lionheart
:O Balada... ale jaká?! No tyvole... jdu ubrat body Seleně! :D Na tu jsem byl až moooc hodný. Tohle album je pecka. Proboha, proč tu strčila ty první dva songy?! :D Ok, další skvělá, dobrá a úžasná balada. Ano, jsem Lovatic, ale tohle jsem nečekal. :D Album plné dobrých momentů. A tahle písnička je jako z pohádky. Tohle měl být vrchol alba! :O To je prostě masakr! TOTÁLNÍ! :O

Yes
Bacha, nečekal jsem nic jiného než baladu... je to zatím trochu ponurá atmosféra, ze které nic moc nevyčteme... Luskání prstů je fajn... A refrén, pecka. Ne, opravdu. Opět! Který krypl jí řekl, ať vydá CFTS?! :D To musel bý debil. Tohle je něco mezi pomalou a rychlou skladbou... A zase celkem minimalistické. Ty refrény jsou ale megamocdobré. :D Už vím, co chci na Vánoce! Tohle!!! :D Prostě "YES"!

Father
Jistě, čekal jsem, že tohle bude balada, poslední song standartní verze alba. Tohle je velice emotivní song. Tak tohle je síla. Něco ve stylu "For the Love of a Daugther", akorát lepší... Tyjo! :O MASAKR! Ten hlas! S tím sborem! To je masakr... Já nemám slov!

Stars
První song z deluxe edice. Okey... tak tady máme song do trojice ke CFTS a Confident. :D Teda ten začátek na to vypadal... pak se to lehce přehouplo v dobrý song. Rychlý a příjemný tune. Ale ten hnus, co je po refrénu to kazí... škoda. Není to úplně nejhorší song, ale v konkurenci skladeb na tomto albu je to průser. :D Ale kdyby měla tento song na svém albu Selena, byl bych unešený. :D Ne, ona by to neuzpívala... Vím, že je často srovnávám, ale vyšly v blbé době, pouze s týdením rozestupem. A tak je budou srovnávat všichni. :D ... Mimochodem, song se rozjel ve fakt příjemnou věc. A to cinkání ve spod melodie je fakt fajn! :)

Mr. Hughes
Ten začátek ... Ok, tohle je taky stará dobrá Demi, ovšem ne DEMI. ;) Její hlas ladí s touto drsňácky rozvernou hudbou, což nikdy nebyl problém. :) Teda, ale bonusové tracky tomu nic extra nepřidali. :D Samozřejmě jsou dobré, ale jsou tu i lepší songy. I když tenhle je zrovna taky z těch lepších, né-li nejlepších! :D Takže jinak... rychlý konec je lepší než ten rychlý začátek. A to tedy o dost.

A nakonec dva nepodstatné remixy Cool for the Summer. Aby nám nepřišlo, že bylo album moc pomalé. Já se jen ptám - PROČ KU*VA?! :D Ty dva blbé remixy si mohla a měla odpustit. Cool for the Summer je to nejhorší na tom albu. Tak proč to doprdele ještě dvakrát přidávat jako bonus?! :D A na základě kvality těch songů jdu přepsat hodnocení Seleny! :D Prostě musím... Mimochodem. Ten cover alba docela mate. Vypadá jako by to album mělo být jen laciné a zvhlé... a to absolutně neplatí (vyjma prvních dvou songů a bonusů). Navíc je tohle album, na kterém se Demi podílela. A jde to na těch textech hned poznat!

Celkové procentuální hodnocení: 90%

Vůbec se toho vysokého hodnocení nebojím! Tohle album totiž průšvih rozhodně není. Je to zásadní album v kariéře Demi. Tak silnou věc s tak koko*skými singly jsem nečekal! A oblíbené songy netřeba vypisovat... Myslím, že je jasné, že se mi to album líbí skoro celé. ;) ... Přečetl jsem si začátek článku "Snad to bude dobrý a bude o co stát!" Moje odpověď mému já z před hodiny - "To si piš ty debile!" :D