Červen 2016

Mé sebestředné já

29. června 2016 v 19:08 | Usher |  ME & my gup
Dlouho jsem uvažoval, jaký článek napsat... a dneska mě to ťuklo. Při pohledu na můj instagramový účet mi došlo, že musím na lidi, kteří mě neznají působit jako sebestředný, namyšlený a namachrovaný frajírek. Teda alespoň mi samému to tak přišlo... Vím, tohle tvrzení zní taky samo od sebe dost namyšleně. :D Hmmm, že by na tom přece jen něco pravdy bylo?!

To, že nejsem dokonalý je více než jasné. A než abych se měl za úžasného, je to právě naopak. Docela mi chybí sebevědomí, tak si ho možná právě takto sbírám. A díky lajkům a komentářům se mi to snad i daří. :D ... Nikdy jsem se sebou nebyl úplně spokojen, ale co vám mám nalhávat, není zrovna mnoho věcí, co bych dělal pro opak. I když se poslední dobou trochu snažím. Jenže snaha někdy nestačí. Ale to by bylo na jiné povídání. Dnešní článek bude o něčem jiném... Vybral jsem TOP 10 svých nejvíce namyšlených selfie fotek. A věřte mi, že #selfie u mě na instagramovém účtu naleznete více než dost... Je sice pravda, že se snažím prohazovat je fotkami, které nejsou o mě, ale i tak je zde mého xichtu někdy více, než je potřeba... No, na druhou stranu, profily některých ostatních vypadají jako profily ze seznamek... fotka xichtu ráno, dopoledne, u oběda, odpoledne, na lehátku, v posteli, u večeře a pak ještě ze sprchy, aby toho nebylo málo... Až takto špatně na tom rozhodně nejsem. Takže bych si snad mohl i zatleskat?! :D

A teď k věci, tady máte ten můj výběr. :D (Seřazeno od nejstarší, po nejnovější)

Fotky v celém článku. ;)

Beyoncé - Sorry

23. června 2016 v 21:49 | Usher |  Video
Lady Yoncé se konečně odhodlala dát nějaké ze svých nových videí i na youtube. Díky bohu, za to, bylo to potřeba... propagace alba Lemonade docela ustává a tak už prostě holka jinak ani jednat nemůže, ale měla to udělat hned a byl by pokoj. :P Nevím, jestli se mám zase znovu vyjadřovat k songu, už jsem ho tady několikrát zmiňoval. Mám ho rád... takový současný RnB urban styl s opakujícím se slovem v refrénu. Prostě se mi to líbí a musí to tu být. :D Přece jen je to Beyoncé!

Moje nová srdcovka!

19. června 2016 v 19:15 | Usher |  ME & my gup
Tak, světe div se, po té šňůře Ariany Grande a Beyoncé se v mém playlistu objevilo i něco jiného a taky nového. Jedná se o poměrně neznámé jméno - pro mě. :D Ti, co sledují taneční hudbu, tak ví, kdo je Jon Bellion už ze songu "Beautiful Now" od Zedda. Mě osobně strašně zaujal kreslený obal jeho debutového alba, o kterém zde asi brzo uvidíte i recenzi.

Jon mi přijde jako hodně sympatický chlap. Nejdříve mě zaujal cover alba, pak písně a pak jsem koukl, jak vypadá, a z toho už jsem šel úplně do mdlob. :D No, co vám budu nalhávat. Líbí se mi. :D

Je mi jasné, že né každý z vás je právě na tento styl. Jeho hudba je takové elektro smíšené s hip-hopem. Na Wikipedii je jeho hudba označovaná za Alternativní RnB a nebo Hipster RnB, což obojí slyším prvně. :D Nicméně si můžu do své sbírky přidat další styl. Tohle mě totiž hrozně chytlo. Jeho songy mají hloubku a emoce, a navíc si všechno napsal sám, jak slova, tak hudbu. Je to prostě všestraný umělec. Nebudu to tady moc rozvádět, protože si musím něco šetřit i na samotnou recenzi. :) Nicméně si myslím, že o tomto zpěvákovi ještě uslyšíme. ;) Jooo... a docela mi tento styl přimoní Justina Timberlaka, akorát tohle je více naplněno emocemi a také je to o poznání méně mainstreamová hudba. Posuďte sami...

Tohle je zatím jediné ofiko video k debutovému albu. Nicméně sem dám ještě další singl... Ty, které zde dávám se mi fakt zalíbily... Ono je takových songů více, ale vážně si musím něco nechat do recenze. :)

Tak co si o něm myslíte? Líbí/nelíbí? :)

I ♥ Scotland

6. června 2016 v 23:34 | Usher |  ME & my gup
Tak jo, nebudu to zbytečně roztahovat na několik odstavců. Ale alespoň krátký článek bych o tomto úžasném výletu napsat měl. :) Pár fotek jsem také přidal na instagram. Na facebooku jsem byl aktivnější, tam je jich mnohem více. Ale chybí fotky z posledních dvou dnů. To už se mi ani nechtělo přidávat. Tak snad někdy jindy. :D

Vše začalo Bratislavou. Ta byla moc hezké. Zašli jsme si na hrad, prošli centrum starého města, navečeřeli se a pak šli hezky spát na hotel. A hned ráno frr, směr Edinburgh. Před odletem jsem si vzal prášek proti stresu, takže mi v podstatě let ani nevadil. :D Až na to, že hned po startu z Bratislavy jsme prolétaly mrakem, takže byla docela hnusná turbulence, ale pak bez potíží až do Edinu, kde nás čekalo tvrdé přistání. Letadlo huplo tak silně, že to až bylo divné. Ale dalo se to...

Hned první den jsme jeli do centra Edinburghu, prošli jsme se po Princes Street, najedli se na lavičce - když už jsme v Británii tak samozřejmě s fish and chips, zašli si na hrad, prošli jsme se k Hollyrood Palace (oficiální skotské sídlo královny) a pak zpět na Princes Street. Samozřejmě jsme ze všeho byli nadšení. Opravdu ze všeho. Jejich styl architektury je prostě nádhera. Edin je docela přelidněné město. Je zde mnoho turistů, jako v každém velkém městě, ale to nám vůbec nevadilo. Doprava a vše kolem tam bylo boží. Doubledeckry (dvoupatrové autobusy) nejezdí jen v Londýně, stejně tak, jako i červené telefonní budky nejsou pouze londýnskou záležitostí. Celkově jsme došli k názoru, že je Edin hezčí než Londýn. Proč? Londýn je jen uměle vybované středisko plné umělých památek. Ano, je to legenda, ale umělá... tady bylo vše reálné, velkolepé a hlavně vážně hezky opečovávané. Britové jsou celkově pořádný národ. U nás by ani nebylo možné, aby se o polední pauze lidé zvedli a šli si dát oběd do parku pod hrad. Tady by lidé na trávě seděli vedle psích hoven a nebo odpadků... to se tam nědělo. Je to opravdu jiný (lepší) svět.

Druhý den byl také Edinburghský... vlastně, pouze jeden den jsme byli mimo Edinburgh. V ten druhý den jsme si zašli na horu Arthurs Seats, který je nad Edinburghem. Měli jsme šteší, že jsme všechny dny měli nádherné slunné počasí, které je na Británii až neobvyklé. Ale tím lépe pro nás. :)) Po tom, co jsme vylezli a slezli z hory(kopce), tak jsme šli směrem k moři, okolo staré trosky kostela. Výhled u moře byl boží... pláž byla vážně krásná, písčitá... připadal jsem si jako v létě, jen jsem byl v bundě, protože byl vítr. :D Ale tamní malé děti s rodiči jsou již zvyklí, takže tam létali pouze v plavkách a dělali všechny různé letní aktivity mimo koupání, přece jen byla voda ještě chladná. Po cestě zpět jsme se svezli busem na Princes Street, kde jse si zašli do Mekáče. Of course. :D Nerozumněl jsem ani hovno... skotská angličtina je odlišná od té britské... tzn. nerozumíte ani hovno a melou rychlostí 10 slov za sekundu. :D Mekáč jsme si vzali do parku a dali si ho tam, hezky v trávě spolu s ostatními. :D No... jinak jsme samozřejmě obešli, co se dalo. :)

Další den jsme navštívili pár desítek kilometrů vzdálené skluptury koňských hlav "The Kelpies" ve městečku Falkirk. Poté jsme jeli ještě dál do města Stirling. Tam bylo nádherně. Navštívili jsme tamní hrad - údajně nejhezčí hrad ve Skotsku a musím souhlasit, že byl hezký... než jsme to celé prošli uplnynuly skoro tři hodiny. Po tomto úžasném hradě jsme si ještě zajeli na monument Williama Wallace - pokud jste viděli Statečné srdce tak je to ten, kterého hrál Mel Gibson. :D Vážně super místo. Taková obrovská rozhledna. Výhled do krajiny byl nezapomenutelný... všude krásné údolí, louky, pole, točitá řeka, anglické domky... prostě krása. Poslední den jsme měli původně v plánu Glasgow a jezero Loch Lomond, ale báli jsme se, že bychom to časově nestihli kvůli vrácení auta. Takže jsme zůstali v Edinu a navšítivli tamní Národní skotské muzeum, kde mě teda uchvátila zejména ta přírodovědecká část. Mám hrozně moc fotek s různými zvířaty. Od klokana, přes pandy, lvi až po kočky při páření. :D Napolsedy jsme se prošli po High Street, The Royal Mile, Princes Street a nakoupili si nějaké ty suvenýry - respektive pohledy a sladkosti pro blízské. Pak jsme se vrátili k hotelu a ještě jsme se zajeli podívat na vzdálenější pláž Cramond, kde jsou protiponorkové zábrany. A když je odliv dá se okolo nich projít až na blízský ostrov. Krásné to bylo!

A nesmím zapomenout zmínit ani úžasný Morrison Market. Potraviny nejvyšší kvality za dost nižší ceny, než bychom je koupili u nás. Ovšem the best byly "páje", želé, salátky... No prostě mňamíí... Pokud budete mít cestu a příležitost, tak rozhodně doporučuji! ;) A pokud se poštěstí, tak si Skotsko bzry dáme znovu... tentokrát třeba Glasgow. Ale bacha, je tam docela draho, jedinné takové drobné mínus. Ale rozhodně mám plno krásných zážitků. :)

A někdy v budoucnu dodám i další fotek z naší sbírky. A už teď se těším na červencový Milan s koncertem Beyoncé. :3