1 Ennie Ennie | Web | 22. října 2016 v 22:15 | Reagovat

Těch TPR je škoda, zatím jsem je neslyšela, ale moc toho neočekávám. Třeba budu mile překvapena. Ale mně už se moc nezdálo ani to předchozí :/.
Covery obou alb (Gaga, Melanie) mi přijdou takové moc jednoduché, ale až moc. Melanie tam má podle mě divnou pózu. Gaga je docela fajn :D. Ale ten klobouk bych dala jiný nebo menší nevím, trochu mi to tam ruší. Ale je to fajn :D. Sakra, jsem se rozepsala jen o coverech :D.

Začnu Gagou, protože jsem vážně na tohle album byla zvědavá. K Melanie se snad někdy dostanu, ale možná taky nikdy (:D).

Tak prvně bych chtěla pochválit recenzi - fakt si to dobře napsal ;).

Ha! Souhlasím s Tebou. Ten John Wayne tam prostě nepasuje a nelíbí se mi to. Možná mimo album by se mi to zalíbilo (znáš mě :D ale spíš je to takovej né šum :D ale prostě děs :D nevím, jak to popsat něco, co ani nepřipomíná hudbu). Do teď se ale vše dalo poslouchat - něco se mi líbilo méně něco více. Ale tohle ne. Fuj. (Ona je to taky teprve čtvrtá písnička, že? :D Takže to zatím není moc velký úspěch.) Ta další se mi také, ale nelíbí. :-! Sinner's P. je na mě až moc country. … Hey Girl je dost jiný - přemýšlela jsem, jestli vůbec mám ještě puštěnou Gagu a nenajela jsem nechtěně na něco jiného - ještě když tam zrovna zpívala Florence :-D. Ta písnička se mi líbí, ale asi si k ní už moc nedostanu :/. Grigio Girls je docela uspávačka (a tu předtím - Angel Down - si nevybavuji, takže možná taky).

Takže líbí se mi Just Another Day, Hey Girl, A-YO.

V Diamond Heart se mi líbí její hlas! "One, five, ten, lay a million on me
Before the end of this song" Nejlepší prostě! :)

Uvidíme, jak za pár dní :D. Třeba si ještě na něco vzpomenu, třeba si něco budu hodně pouštět a nebo taky nic :D.  Perfect Illusion jsem si taky nakonec pár dní pouštěla docela často :D. A to ze začátku jsem byla docela zklamaná :D.

Jinak Joanne zní taky dobře, ale není to vůbec nic pro mě… ;)

2 Ennie Ennie | Web | 24. října 2016 v 18:45 | Reagovat

Mel C… náhodou vím, kdo to je :o). Album zní fajn. Není tam něco, co by mi vadilo. Ale taky tam není nic, co by mě úplně oslovilo. Spíš je to dobré jen jako kulisa, kterou moc nevnímám. A některé písničky by byly dobré jako uspávačky ;). Je to takové klidné, příjemné album. V popisu jsem postřehla takové dvě malé "narážky" :D - první možná nebyla úmyslná (to s tím vydržením písně? Bylo to určeno pro mě? :D).

Pokud chceš, ale vědět, které písničky mě více zaujaly, tak to jsou Numb, Room (ale ke konci se mi začal zdát docela nudný) a pak Our History - což je píseň, kterou jsi nevyjmenoval 8-O. Do háje, fakt Blame - stojí za to poslechnout do konce? :D Proč? Proč! Jak jsi to věděl? :D Jediný song, který jsme nechtěla doposlouchat :-P. Konec je fajn, ale začátek mi prostě vadí! :D Fakt!! Hodnotila bych to jako nejhorší písničku :D.

3 Brookelle Brookelle | Web | 2. listopadu 2016 v 21:38 | Reagovat

Nové album Gagy jsem si již stáhla, ale zatím jsem slyšela jen pár písniček. Jsem z toho dost rozpačitá, abych řekla pravdu. Je to docela změna po tom, co všechno vydala. Očekávala jsem pecky typu Bad Romance, Just Dance, The Edge of Glory atd. a tohle je docela úplně něco jiného. Dávám tomu čas. Jak jsem řekla, ještě jsem album neslyšela kompletně, takže třeba si k němu ještě cestu najdu :-D